1 mars 2012

Ett kärt men kort återseende

Nämen så var det visst inte bara jetlag som spökade med min kropp. Fick med mig lite andra ovälkomna souvenirer hem, de är dock oskadliggjorda nu. Jag är åter kvinna över min kropp och nu skall här svettas for the right reasons. Tre ofrivilliga vilodagar är tre för mycket! Började med att återvända till svalt bassängsim. Då jag inte varit där på ett tag hade det gått mig helt förbi att dagens pass var tidigare lagt! Hann dock skrapa ihop 65 härliga minuter men missade allt det härliga omklädningsrumssnacket, tur det kommer fler torsdagar. Micke är ute på andra uppdrag så Daniel vikarierade och teknikstationen var ryggsimsstation, några bra drunkningsförsök blev det men kul var det! Känns som simningen inte har retarderat vilket var en skön känsla. Nu skall resten av veckan späckas med så mycket träning det bara går. Har några nya TRX program som ligger och väntar, så skall det cyklas, vattenlöpas och simmas så klart. TGIalmostF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar