26 februari 2012

Beaten by jetlag

Kvällssim i Vårby fick utgå ikväll, på väg hem från eftermiddagens kalas var det mycket grus i ögonen och jag insåg att jag skulle vara en trafikfara om jag begav mig till Vårby mitt i det som för mig fortfarande känns som natt. Valde lite annan träning istället. Kunde under gårdagens pass på trainern att kondition verkligen är en färskvara och att min började närma sig bästföre datumet. Simning, vattenlöpning och TRX är inte good enough för att behålla färskheten. Så för att skydda mina medtraffikanter och jobba lite på pulsen blev det ett pass på crosstrainern och lite TRX istället simning. Vilket hade om inte annat effekt på jetlagen, nu är ögonen vidöppna och grusfria. Vilken tur att det finns tvätt, disk och annat kul att sysselsätta sig med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar