24 mars 2012

utebliven baseline

I morgon springs det premiär mil för många, man får ett kvitto på att vinterns intervaller gjort vad de ska och sen har man en tid att slå i oktober när Hässelby loppet går av stapel. Tyvärr är inte jag en av de där många. Nä jag får nöja mig med 2 km testrunda ja, vet inte om jag ens vågar testa det. Har gått och blivit totalparanoid tycker mig känna massa konstiga saker i vänsterbenet hela tiden, fast kanske är det så att jag inte är paranoid det kanske faktiskt är något där som gör ont. Hur skall jag veta? Skulle vara skönt med en ny MR och få svart på vitt, någon som har en dylik remiss som ligger och skräpar?

Som plåster på såren tänkte jag lösgöra Scott från trainern och sticka ut på grönbete, måste bara göra ett besök på Sigge cykel först. Ny kedja och nya däck står på inköpslistan.

Ytterligare en tröst är att man stora tjej just kom och berätta att jag skall gå in i badrummet och titta "förut var det la la la stökigt, nu står alla parfymerna och tandkrämarna i vackra rader, det snyggaste du någonsin sett i badrummet" skönt att jag äntligen fått en lagkamrat i städpatrullen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar