18 mars 2012

ge mig ett matematiskt geni, nu bums!

Jag vill ha mer ledig tid att spendera på min familj, på träning och tävlingar, till att sova och träffa vänner. För att möjliggöra detta skulle jag behöva spendera mindre till på den enda post jag vill skära ner på, arbetet MEN jag behöver snarare ett högre klirr i kassan inte ett mindre. Hur jag än vänder och vrider på X, Y / + - x och = kan  jag inte lyckas få ekvationen att gå ihop. Help me out here mr mathematic! Tri-camp, playitas, head-camp, IM i Nice, Zürich ja vilket stad som helst, Vätternrundan, Vansbrosimningen listan kan göras lååååååång. Att jag inte lyckas få ihop den ekvationen är kanske inte så konstigt när det tog mig halva resan hem från Vårby i kväll för  att räkna ut att 102 längder är 2550 meter och inget annat, trodde en stund att jag blivit en riktig djävul i bassängen. Så vad jag skulle behöva är kanske C kursen i matematik men när f..n skall jag ha tid att gå den? Hur många timmar det är kvar tills klockan ringer och jag måste sluta sova tänker jag strunta i att räkna ut de är ändå för få..........

1 kommentar:

  1. Ibland blir man alldeles för stressad. Här känns det just nu som att vi har massor av tid men samtidigt så kan man inte utnyttja all tid till det man vill. Den här gravidkroppen är tydligen ingen maskin.
    Å du tack för gratulationen. Hoppas vi kan ses snart allihop. Det går så lång tid mellan gångerna.
    Kram

    SvaraRadera