1 april 2012

en kobra, en kamel och lite rost i rören

Var väl inte ensam om att vakna upp på lördag morgon och misstänka att almanackan visade fel datum och att det jag såg utanför fönstret var ett aprilskämt. Men som Greta sa så kom det nog lite snö eftersom det kommit så lite i vinter. Ja det här med rättvisa och jämnlikhet vet inga gränser now days. Bestämde mig för att lita på meterologerna och förlägga löpningen på eftermiddagen, oj sicket bra drag. Fyra smärtfria km och jag sken ikapp med solen. det svåra var att försöka hålla igen, jag ville bara trycka på och ge allt, längtan efter tusingar, fyrahundringar eller vad som helst som är intervaller var stark. ÄR stark, men snart så. Promenerade hem från IP med ett löjligt leende på läpparna.

Home alone, något som inte hör till vanligheterna. Att det sammanfaller med en vilovecka är ju lite olyckligt för vad skall jag använda min lediga tid till? Bestämde mig för att damma av en träningsform från förr:

Varanasi 2000



Ringrostig är en underdrift, det var inte många poser som kom spontant och de som kom utfördes inte med någon större grace, men det var skönt ändå. Lyckades skrapa ihop tillräckligt många poser för att fylla ut 35 minuter. Lunch har jag ätit så frågan är vad jag skall fylla resen av dagen med i väntan på att dra till Vårby.

4 kommentarer:

  1. Nämen det där var väl en trevlig träningsform för en gångs skull :) Tittar in här ibland för att få lite motivation till att själv ge mig ut och springa. Kan du göra en IM så borde väl jag kunna springa runt kvarteret iallafall?! Keep up the good work! Duktig du är!
    Kram 2:an

    SvaraRadera
  2. Thank u honey. Klart du klarar kvarteret vi har ju sprungit golfbanan runt:-) Tyvärr inspirerar du mig till hantverk vilket jag inte lyckas klämma in i schemat men jag saklnar det! Avslutar med samma ord som du keep up your good work! Puss

    SvaraRadera
  3. Men du, vi kan väl dela upp det mellan oss?! Du springer och jag pysslar. Passar mig perfekt! Jenny som Jenny liksom ;-) Puss och kram och Glad Påsk

    SvaraRadera
  4. vet inte riktigt jag vill gärna göra både och :-) Hoppas du fick dig ngt godis kram kram

    SvaraRadera