14 november 2011

Super fräck i drömoutfit

Har sökt både på Blocket, Tradera och Gula sidorna men inte en endaste annons gällande "tid till salu". Jag kan nöja mig med begagnade timmar bara jag får några extra varje dag. Kan inte tulla mer på sömntimmarna de är redan i minsta laget. Hoppas tomten kan komma med några.

06.07 i morses när jag klev på cykeln såg det oroväckande is-likt ut på bilrutor och liknande. Jag undvek zebraränderna och hoppade över att bromsa, på så sätt tog jag mig till jobbet oskadd. Kan gissa att pulsen låg några snäpp högre än normalt med tanke på den extra spänningen, kunde inte kontroller detta eftersom Garmin, troligen pga överhettning när hjärtslagen skulle registreras, dog någonstans vid Alvik.

Det där med shopping kan jag dra ner på från och med idag. Nya riktlinjer, även paramedicinare skall bära scrubs, tjoho nu kan jag leka doktor varje dag samtidigt som jag känner mig super snygg och bekväm. Tänk så mycket tid jag kommer spara när jag inte behöver välja kläder varje morgon.

Efter två timmars barngymnastik hade jag tänkt ägna mig åt lite egen fysiskaktivitet och hade hoppats kunna använda mig av mitt alldeles egna skräddarsydda träningsprogram men där fick jag tji. Programmet har försvunnit ut i cyber rymden. Det har lämnat Magnus mail men inte hittat fram till min inbox. När klockan var 20.48 kunde jag inte vänta längre utan fick göra som jag alltid gjort, köra mitt egna lilla program. Tabata intervaller benböj, burpees, plankan, sidoplankan, rygglyft, utfall, armhävningar, bisepslyft, och så lite stretch. Sätter nytt hopp till morgondagen och "min träning"

2 kommentarer:

  1. sömnen...den får man inte tulla på! Inte!

    SvaraRadera
  2. Jag vet jag vet men nån stans måste man sno den:-) tiden alltså!

    SvaraRadera