27 juni 2011

Lite mindre nörderi

Halv elva och jag har precis landat på Gartnerstigen. Dagens simpass i Hellas med HA avslutades för över tre timmar sedan och inte förrän nu fick jag något i magen. Greta var nära i sin spå dom "Mamma du måste äta så du inte svimmar". Dagens simpass var mycket tillfredsställande då andningen kändes bra, ingen astma varningskänsla. Uppvärmningen bestod av vatten ruggby, för att öva "panik". Lika bra att vara förberedd för rusningstrafiken i Vansbro .

På lunchen körde jag intervaller 10 x 400, de fem första var helt ok mellan 3.34 - 3.55 tempo resterande hamnade över 4. Skyller på att gårdagens mil satt lite väl hårt i benen. Simningen har dock rått bot på stelheten.
Nu skall jag sova och drömma om någon annas kvällssol som jag fick smaka på i kväll, den var nice men inte direkt mättande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar