9 juni 2011

Låg dos vecka

Sitter på X2000, 1 klass och där förstår ni har man GRATIS internetuppkoppling. Om man åker vanlig klass kan man köpa 30 minuter för 40 kr har man tur hinner man öppna två sidor på den tiden. Sj vet hur man tar betalt, men dam jag får det ju gratis så jag kan inte klaga, eller? Första klass minsann, kanske en kompensation för alla långresor med hardseat jag genomlidit genom åren. Hotellnatten blev inte så avkopplande som jag hoppats, tropikvärme i rummet och Magaluff stämning på gatan som jag försökte överrösta med Levengoods radioröst på hög volym gick så där. Hotellfrukost fick jag ju i allafall, den började jag längta efter redan i gårkväll då middagsportionen inte var, så som jag vill ha dem, byggjobbarstorlek!

Den här veckan har jag dragit ner lite på träningen av flera olika anledningar men främst för kroppen behöver softa lite känner jag. Kunde ju så klart inte hoppa över onsdagens utomhus Tabata. Som vanligt grisjobbigt, det är kort, intensivt och smärtsamt och ger en sån kick. Just the way I like it. Det är verkligen veckans höjdpunkt när det kommer till träning. By the way: fortfarande snabbare än Eva. Kommer verkligen sakna onsdagarna både passet och de andra trogna deltagarna som nästan känns som polare nu. Får försöka övertala Jill att byta SATS center. Så tisdag bara cykling t/r jobbet, onsdag bara lunchpass ingen cykling och idag torsdag ingen träning alls.....eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar