29 juni 2012

Till Vansbro för att DNF:a

Ok Vansbro var aldrig tänkt, officiellt, som något annat än ett träningspass. Nu blir det ett reducerat träningspass och ett DNF i protokollet. Löpning på fast mark utgår ur programmet de kommande veckorna. Det blöder i benmärgen, mindre än i januari vilket är är bra. Ny eller gammal svårt att veta och mig spelar det ingen roll bara den ger sig av å det snaraste. När jag torkat mina tårar vände jag mig till de tre vise männen och sen kunde jag sluta självömka. Först pepp och mental tårtorkning från man nummer Ett tillika mina barns far. Sen var det Magnus som borde få en guldstjärna för sin optimism och sin förmåga att smitta ner andra ( i detta fall mig) med positivitet och bra tips. Ett av tipsen ledde mig till viseman nr tre Janne på Runners store som skall se till att fixa inlägg till mig innan semestern om jag efter bedömning behöver det. Så skiner solen och i augusti skall jag köra Iron Man Kalmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar