23 juni 2012

Kanske inte som de flesta

Det var jag och polisbilarna som utgjorde morgontraffiken idag och så de andra sex HA simmarna oxå hoppat över gårdagens vätskekontroller. Min plan var att tre dagars vila borde göra underverk med min kropp. Underverk var kanske lite mycket att hoppas på men lite mindre trött duger bra och dagens simning kändes bättre än tisdagens. Bäst av allt var kanske ändå att ha träningen avklarad och känna sig pigg och fräsch kl 1000 på midsommardagen, hur många kan ansluta sig till den gruppen?

Medan lilltjejen var på date och stortjejen byggde in hela vardagsrummet i lego bestämde jag mig för att pröva lyckan i löpspåret. En lugn mil i strax under 5 min tempo. Det där obehagliga som plågat mig i över en vecka kändes inte av under löpningen. Så hoppet växer att det är hypokondri som plågar mitt ben. Och psykisk sjukdom botas med fördel genom fysiskträning. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar