26 juni 2012

MR, PB och ST

Låg i skrammelmaskinen idag. Var grymt nöjd att jag fick tid kl 13.00 tänkte mig sommar i öronen och slappa en stund. Det blev någon vidrig reklamkanal i öronen och en kropp på helspänn. När det var slut fråga mr MR om jag sovit, mitt svar var nej varpå han säger: "du hade cancer" Vad f..n säger han, hur vet han det redan? Han ser mitt frågande ansikte och upprepar sig "du hade chansen" Kul kille, undra hur många gånger per dag han drar det skämtet.

I kväll vankades nu träningstävling i Hellas. Den där tiden som förbättrats 30sek/mån sen i juli slog nu till med att förbättras 90 sek på en vecka. Mkt nöjd Jenny blev snart nedtagen på jorden igen av en magsmärta från koleraland.

Summeringen av dagen är att jag nu är Sanslöst Trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar