20 juni 2012

Det är oxå friskvård

De senaste dagarna har kroppen försökt förmedla något till mig men jag har inte varit speciellt lyhörd. Om jag lyssnat lite och använt endast en bråkdel av min kognitiva kapacitet skulle jag själv kunna räkna ut vad som vore bäst just nu. Nämligen att låta kroppen ta ut lite förskottssemester men det gjorde jag inte utan vände mig till coachen och plötsligt bestod träningsschemat av "gå ut i solen, fika och lek med barnen" Jag var inte sen att följa den träningen. Tog ut friskvård, ladda väskan med godsaker och hämtade två förvånade tjejer en timma tidigare. Utan våtdräkt är ett bad inte att tänka på enligt mig E instämde och konstaterade att "jag tycker det är bättre när det är is" och syftade på att man då kan göra en Jesus.

Instämmer med mina tjejer "det här är lyx"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar