16 maj 2011

Ordningen återställd

Familjen är återförenad och då menar jag verkligen återförenad alla medlemmar är tillsammans igen mamma, pappa, barn, barn och Garmin. Den sistnämnda är fit for fight han är nämligen sprillans ny. Jag funderade på att hoppa service och köpa en ny direkt. Men iband, bara ibland, är det bra att hämma impulserna, ta några djupa andetag, räkna bakifrån från hundra, speciellt bra för plånboken.

Försöker skapa en måndagsrutin, så istället för att packa upp resväskan packade jag simväskan. Efter 400 m insimning och första steget i intervallstegen började huvudet att pulsera på ett smärtsamt sätt. Höll dock ut och simmade min timma och 2600 m. Skönt att ha klarat av veckans blötaste träningspass men resultatet är att jag sitter här i soffan klockan elva och är långt ifrån att simma in i sömnen. Inget ont som inte har något gott med sig, resväskan är uppackad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar