11 maj 2011

Material girl

Jag känner mig halv, handikappad, ofullständig, ensam beskrivningarna på ett träningsliv utan mr Garmin kan bli många. Hade tänkt mig ett intervall pass på lunchen igår men utan garmin inga intervaller nu var jag tvungen att tillbringa lunchen i solen ätandes glass istället! Efter ett härligt cykelpass till förorten vankades det kroppsarbete på dagis.Sen fick jag en härlig natts sömn. Nix jag är inte ironisk, sju timmar utan att bli väckt inte ens blåsan störde mig.

Idag var det onsdag. Onsdag är lika med speciallunch idag bjöd den på sol, svett, mjölksyra och lite andnöd. Riktigt tufft utomhus Tabata pass. Sen försökte jag mig på en GI lunch, igår oxå faktiskt. Jag har svårt att känna mig mätt om jag inte får mina kolhydrater. Körde några snabba på eftermiddagen i form av gelato som kompensation.

Planen var att släppa en bomb idag men det blev just inte mer än en Kina-puff. Det som nu återstår av dagen är att packa pappas kappsäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar