16 april 2011

Ö till Ö - One of the toughest 1-day races in the world!?

Googlade ÖtillÖ och resultatet "en av världens tuffaste 1 dags tävling" var en mycket frekvent träff. Vad är det som får mig att tro att jag skall klara det? Simmat har jag inte gjort sen jag körde Stockholm Triathlon i augusti och 10 000 m har jag aldrig simmat. Har nog aldrig simmat mer än 2000 m på ett och samma dygn! Tur att det snart är ny vecka......
Löpningen?  Lidingö x 2! Men herre gud jag har ju 141 dagar på mig. Några av dom dagarna kommer dock att vigas åt att slutföra klassikern. Kan tänkas att jag tagit mig vatten över huvudet! Fler ljus har gått upp för mig denna lördagskväll, mycket dumt att ha ordet surdeg i titeln på bloggen, i alla fall om man vill kunna googla fram den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar