29 juli 2012

Ett lego pass

På den här resan fick herr Scott följa med och idag tog vi oss en tur. Älskar att cykla runt bland gulnande kornfält, doften väcker minnen om barndom och halmrivna armar och solvarma tomater. För att vara en slätt är det ovanligt guppigt. Intervaller avverkades idag 25 hårda en-minutare med lika mkt lugnt emellan. Efter det svidade jag om till löpardojor och sprang 3 km, inga tegelstenar i det brickpasset men ända ett brickpass. Kändes bra och jag ville bara göra som Forest och springa springa springa. Kanske är bra inför mitt livs första mara att jag är svältfödd på löpning.

Efter avslutat pass trodde jag mig vara drabbad av någon allvarlig åkomma då mina ben var blålila men då jag upptäckte att sadeln antagit samma färg förstod jag att det var kombon nya tri-byxor och ringblomssalva som inte var helt lyckad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar