23 september 2012

Sköna söndag

Finns tydligen en del i mitt liv som behöver en make-over. Jag fokuserar mest på eventuella sportprylar som saknas och som jag behöver komplettera med. Eller att min blogg skall bli snygg, den kommer snart heta jennyvidarsson.se och se lite proffsigare ut. Idag upplyste min dotter mig om att jag kanske borde fokusera på det lite mer personliga och intima. Vi låg i sängen och hon klappade sig på benet och sa "känn va len jag är" "känn va len jag är sa jag och sträckte fram benet" Hon vägrade röra vid det utan nöjde sig med "nej jag vet redan att dina ben är taggiga!"

Man kan ju tänka sig att en rakning var vad jag skulle ägna mig åt men nix jag har andra sätt att vårda mina ben. Det är väl insidan som räknas? Jag tog med mig benen och körde Hässelby - Ålsten one way. 13 km, vilket nästan kan räknas som långpass och därför rättfärdiga en camelback. Köpte en i våras men säsongen har ju inte innehållit några pass med det behovet. Nu drack jag inte nåt nämnvärt men den funkar även bra som iPhone-hållare. 4.53 tempo vilket belönades med söndagsmiddag på slutdestinationen. Stora delar av familjen var på plats, då speciellt en efterlängtad person.

3 kommentarer:

  1. HEJ jenny
    OTROLIGT VILKEN ENERGI DU HAR.TYCKER ATT DET ÄR KUL ATT LÄSA OM DIG OCH DIN FINA FAMILJ.KRAMAR FRÅN SIW

    SvaraRadera
  2. Hej Siw! Kul att du gillar att läsa det jag skriver, det är ju det som är bensinen som får tangenterna att hoppa

    SvaraRadera
  3. Ja även mamma tycker om att läsa bloggen! Ibland får jag veta mer där än under de få tillfällen vi får träffas för då är det ju så mycket som ska hända. Fast helgens besök i Hässelby var lugnt och mysigt. Tack, puss och kram

    SvaraRadera