28 augusti 2012

Säsongsfinal

Har kommit igång så smått igen efter Kalmar, huvudet vill dock mer än kroppen. I söndags tittade Edith förvånat på mig och sa "Mamma du kan ju gå igen!" Ja ha då är det väl dax att köra igång igen tänkte jag och avslutade veckan med TRX-Tabata intervaller och började den här veckan med en mils lunch löpning så idag idag var ordningen återställd och jag stapplade som en höftledsopererad pensionär igen. Tänkte att lite simning i Hellas med bästa gänget skulle mjuka upp kroppen, den mörade kroppen! Det var tävling på schemat. En runda på ca 300 meter, 13 deltagare och sist i mål på varje runda åkte ut. Det blev fight och mjölksyra tror jag fick simma sex eller sju varv blodsmaken tog överhand så jag tappade räkningen, kul men jobbigt. Sen var det alldeles för trevligt på bryggan så jag hann dra på mig en p-bot men jag fick en fin orange Human Ambition badmössa vilket blev lite plåster på såren. Nu återstår det att se om det blir cykling eller VAB i morgon. Härliga skolstartsbacillboom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar